1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Algemene voorwaarden

PDF Afdrukken E-mailadres

Betaalinformatie

Bij Sun & Wind energy Solutions B.V. zijn er diverse manieren om uw bestelling af te rekenen. Afhankelijk van de gewenste bezorg/afhaalmethode zijn er een aantal opties mogelijk.

 

Bezorginformatie

De exacte bezorgkosten van uw bestelling vindt u altijd terug uw winkelwagen. Wanneer u meerdere producten in één bestelling plaatst, zult u, indien van toepassing, een toeslag zien op de standaard bezorgkosten. Het product met de hoogste bezorgkosten zal dan als basis fungeren bij de bezorgkosten. Standaard worden bestellingen verzonden zodra deze compleet zijn d.w.z. alle producten in de bestelling kunnen geleverd worden. Indien u hier een uitzondering op wilt, kunt u dit aangeven bij het doen van uw bestelling via de website.


Let op:

Heeft u in 1 order meerdere producten besteld en wilt u deze bestelling in delen bij u laten afleveren, dan moet u rekening houden met extra bezorgkosten.


In het algemeen worden de volgende basistarieven gehanteerd: 

Kleine pakketten  tot 10kg : € 4.95 - € 14.95

Grote pakketten  tot 20kg : vanaf € 25.00

Grote pakketten vanaf 21 kilo: vanaf € 69.00

 

- Uw bestelling wordt geleverd conform de voorwaarden die gelden bij het artikel of installatieniveau.

- U controleert het product op schade of gebreken

- U tekent voor een correcte, onbeschadigde ontvangst van de bestelling.

- Indien er schade is, dient u de bestelling niet te accepteren. Wij zullen u een nieuw apparaat toesturen.

 

Mochten er bij het maken van de bezorgafspraak of bij de levering problemen zijn, dan kunt u ons dit per e-mail laten weten. Wij streven naar een optimale bezorgdienst, zodat u als tevreden klant bij Sun & Wind energy winkelt.


Niet thuis? En dan ... Wanneer u niet in de gelegenheid bent uw bestelling aan te nemen dan zullen de volgende procedures ingesteld worden:

- Het pakket zal retour gaan naar het centrale bezorgmagazijn

- U dient een nieuwe bezorgafspraak te maken

- Er zullen extra kosten in rekening worden gebracht voor de mislukte bezorgpoging

 

Fabrieksgarantietermijnen

Sun & Wind energy staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Voor de duidelijkheid: garantie wordt verleend door de fabrikant of importeur en vrijwel nooit door de winkel waar u het artikel koopt. Overigens zijn wij wel verantwoordelijk voor het juist functioneren van het artikel. Zodoende zullen wij er te allen tijde zorg voor dragen dat de desbetreffende service instantie zijn werk op een juiste wijze uitvoert. Mocht u redelijke problemen ondervinden met een bij ons aangeschaft artikel en de verantwoordelijke service organisatie kan het niet naar wens oplossen dan kunt u altijd op ons rekenen.


Fabrieksgarantieperiodes

Gedurende deze periode heeft u recht op een kosteloze reparatie van uw aankoop mits er sprake is van een technisch defect. Slechts de verzendkosten naar ons centraal magazijn in Schaijk zijn voor uw rekening.


Defect bij levering - Directe omruilgarantie - DOA regeling

Bij al onze zonnepanelen en omvormers heeft u directe omruilgarantie. Dit betekent dat wanneer het door u aangeschafte product direct bij het eerste gebruik (of binnen 48 uur na gebruik) technisch defect is, u in nagenoeg alle gevallen recht heeft op een directe omruil voor een nieuw product. Het defect dient u echter altijd binnen 3 werkdagen na ontvangst van product bij onze serviceafdeling te melden.


Let op:

U dient het product dus binnen 48 uur na ontvangst gecontroleerd te hebben op de werking. Mocht het defect na 3 werkdagen gemeld worden, dan komt deze terecht in het normale hersteltraject (herstel van het defect door de fabrikant).

Voor de directe omruilgarantie vult u simpelweg een serviceaanvraag in en per ommegaande ontvangt u van ons de snelste procedure om uw aankoop bij ons om te ruilen.

 

Geld terug of een nieuw product?

Wanneer u in aanmerking komt voor directe omruilgarantie (DOA-regeling), kunt u er ook voor kiezen om uw geld terug te krijgen of een ander product uit te zoeken. Wanneer uw aankoop niet binnen deze regeling valt, komt u in principe niet in aanmerking voor een geld-terug of nieuw product regeling. U dient de verkopende partij dan de gelegenheid te geven om te zorgen voor een deugdelijke reparatie/vervanging. Sun & Wind energy zal deze beoordeling (reparatie of vervanging) laten uitvoeren via het servicecenter. Bij herhaaldelijke technische defecten bij hetzelfde product zorgt Sun & Wind energy vanzelfsprekend voor een passende oplossing.

Adresgegevens

Sun & Wind Energy Solutions
 
Scheltseweg 8
5374EB Schaijk
Postbus 50
5374ZH Schaijk
 
Tel:  0486-464877
Fax: 0486-463359
 
www.sun-windenergy.nl
info@sun-windenergy.nl